Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa romeo 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Alfa romeo 156

    Абе колеги търсих търсих и не можах да намеря нито 1 турбинирана 156-тица.Мотора ли е кофти защо така?Един колега беше пуснал тема за турбо кит за ГТВ и реших и аз да пусна за 156 намерих тези 2-та

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Alfa-...Q5fAccessories

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4...Q5fAccessories


    Какво ви е мнението?
    Last edited by Memento; d.m.y г., 01:05. Основание: Темата се отнася за 156 турбо
    http://vbox7.com/play:613ca9d6

  • #2
    Колега, не се занимавай с тези боклуци. И като гледам няма изпускателен колектор. Къде ще го хванеш това турбо?

    По лесния вариант е с компресор.

    И без тва неможеш да го дупиш много тоя мотор с тези бутала. И хубав ремап на софтуера си трябва после.

    И на мен ми се върти идея за компресор и мисля да я подхващам от догодина. Но преди това трябва да попрочета това онова, че не съм точно наясно какъв компресор ми трябва.

    Примерно 1.8 мотора с компресор на немного високо налягане може преспокойно да си стане около 200 коня. С тази кутия и диф е намислимо да се дупи повече.

    Но трябва да се чете и да се пита компетентните лица по тия въпроси.

    Ако толкова си запален питай Bobo от форума. Той ще ти помогне много.
    Last edited by oem; d.m.y г., 09:32.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Къде ще го хванеш това турбо?

      По лесния вариант е с компресор.
      В интерес на истината и компресора ще изиска малко приключения преди да се хване като ората, макар че все пак зависи от типа му, но със сигурност ще е много по лесно ако климатика си замине.......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        В интерес на истината и компресора ще изиска малко приключения преди да се хване като ората, макар че все пак зависи от типа му, но със сигурност ще е много по лесно ако климатика си замине.......
        И без да си заминава климатика с подходящия компресор ще стане сравнително по-лесно от турбо. На блока има свободни дупки за болтове.

        Ако не пък с дълги обратни шпилки с вътрешна резба към някой от болтовете на колектора и климатика... бе все ще се измисли. Само да се избере подходящ компресор.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment

        Working...
        X